Hulp
Hulp
Zoeken in Hulppagina's (Zoekt niet naar objecten of producten) Zoekentips

Transactieproblemen en beschermingsmaatregelen - Overzicht

eBay biedt kopers en verkopers speciale programma's en diensten om het kopen en verkopen veiliger te laten verlopen. Hieronder vindt u een overzicht van de bescherming en ondersteuning die u kunt gebruiken om een probleem op te lossen.

Informatie en tips om problemen te voorkomen:

Voor kopers - transactietips, beschermingsprogramma's en diensten

Als u problemen hebt met een verkoper, kan de volgende informatie u helpen:

Daarnaast biedt eBay de volgende beschermingsprogramma's (terugbetaling tot een bepaald bedrag voor niet-ontvangen objecten) voor kopers:

Voor verkopers - Transactietips, beschermingsprogramma's en diensten

Als u problemen hebt met een koper, biedt eBay u de volgende informatie, programma's en diensten om u te helpen:

Wat eBay kan doen

Wij bieden programma's voor het beschermen van de intellectuele eigendom en het oplossen van geschillen. Dit zijn enkele bijzonderheden:

Als u geen oplossing voor een handelsprobleem kunt vinden in het Antwoordencentrum , stuur ons dan een e-mail met behulp van de links die op de meeste Hulp-pagina's zijn voorzien.

Om overtredingen van aanbiedingsregels of problemen met een ander eBay-lid te melden, moet u eerst controleren of er een overtreding van het beleid is. Gebruik hiervoor het Hulp-systeem om het betreffende beleid te zoeken. Gebruik vervolgens de links voor meldingen op de betreffende beleidspagina om het lid aan eBay te melden.

Contact opnemen met Klantenservice

Als u verdere vragen hebt over dit onderwerp, stuur dan een e-mail naar Klantenservice.

Als u vragen hebt over een ander onderwerp, contacteer ons dan via telefoon of via e-mail.

Contacteer ons

Hebt u nog vragen? Wij helpen u graag verder.

 Contacteer ons